Warunki gwarancji i zwrotów

Zawsze dążymy do tego, aby zapewnić klientom wspaniałe produkty i jeszcze większe doznania. Czasami jednak błędy ludzkie, awarie techniczne, wypadki i inne okoliczności mogą prowadzić do nieoczekiwanych i niepożądanych skutków. Nasze zasady gwarancji i zwrotów zostały opracowane właśnie na takie okazje, aby zagwarantować zadowolenie naszych klientów.

Wszystkie produkty znajdujące się w naszym sklepie internetowym zostały dokładnie sprawdzone i zatwierdzone przez certyfikowanych techników Apple. Dlatego z dumą udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty, które sprzedajemy.

 

Zasady dotyczące zwrotów

Nasze zasady zwrotów, które stanowią uzupełnienie gwarancji, uprawniają do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów. Produkt musi być zwrócony w ciągu dwóch tygodni w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Dwutygodniowy okres „zakupu po zatwierdzeniu” rozpoczyna się od fizyczne posiadanie produktu.

Klient musi ponieść koszty wysyłki związane ze zwrotem w ciągu dwutygodniowego okresu „zakupu po zatwierdzeniu”. Należy pamiętać, że w przypadku stwierdzenia podczas kontroli nowych uszkodzeń zewnętrznych, takich jak zalanie płynem lub pęknięty ekran, nie będziemy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy.

 

Co obejmuje nasza gwarancja?

Nasza gwarancja obejmuje awarie sprzętu i inne wady, które nie zostały wykryte przez naszych techników. Nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez upadki i wilgoć, a także interwencji i napraw osób trzecich, usterek związanych z aktualizacją oprogramowania i części, które zużywają się z upływem czasu, jak bateria. Oprogramowanie/programy nie są objęte gwarancją.

Jeśli klient odeśle urządzenie lub akcesorium w ramach reklamacji gwarancyjnej, musi ponieść koszty wysyłki. Po sprawdzeniu i stwierdzeniu przez naszych techników że sprawa jest objęta gwarancją. zwrócimy koszt przesyłki. Jeśli wadliwy produkt zostanie nam zwrócony w celu sprawdzenia roszczenia gwarancyjnego i sprawa nie jest objęta gwarancją, klient zostanie obciążony opłatą za koszt przesyłki zwrotnej.